петък, 28 декември 2012 г.

СМЕХ


Юсеин Болт вече е в 2013-та година.
                             *
Влюбих се в мъжа си, защото той беше строен и мълчалив. По-късно разбрах, че той просто не може едновременно да говори и да си гълта корема.
                             *
Влиза една вечер пациент при зъболекаря.
- Докторе, имам следния проблем... Аз съм нощна пеперуда.
- Да, ясно - отвръща лекарят. Това е типичен пример за психичен проблем, но се лекува с медикаменти и задълбочена психоанализа. Само не разбирам защо дойдохте при мен - аз съм зъболекар.
- Ами само при вас светеше.
                            *
Китаецът си продал душата на дявола. И след няколко дни тя се счупила.
                            *
Доктор към пациент: - Мисля, че все пак ще се съгласите на операция. - Никога! По-добре да умра! - Едното не пречи на другото...
                            *
Пострадал от финансовите пирамиди пита приятеля си: - Аз загубих 1000 лева и по цяла нощ не мога да спя! Ти как спиш, след като загуби 10 000 лева?! - Аз, спя си като бебенце. - Как така, бе? - Ами два часа спя, събуждам се, плача, пак спя два часа, пак се събуждам, пак плача..