понеделник, 31 декември 2012 г.

СМЕХ


Нова Година. Дядо Коледа раздава подаръци. Кофти график, бърза като луд, няма време… Влиза през комина в поредната къща и какво да види - на леглото спи гола мадама. Дядо Коледа мисли:
- Да се възползвам ли или да не се възползвам? Ако се възползвам - отиде ми графика. Ако не се възползвам - не мога да мина обратно през комина… 
                   *
Тази година Нова Година в САЩ се отлага… Дядо Коледа не получи виза!
                   *
Двама приятели се срещат на 1 януари:
- Как посрещна Нова година?
- Не знам, още не са ми разказали…
                   *
Малко момченце пише писмо до Дядо Коледа:
"Моля те, Дядо Коледа, изпрати ми сестричка!"
След известно време се получило писмо от Дядо Коледа:
"Няма проблем! Изпрати ми майка си."
                  *
- За мен, моля, голямо уиски.
- Момиче! Това е училищния стол!
- Ох, извинете, нещо се бях замислила. Компот, моля...