събота, 15 декември 2012 г.

АКТУАЛНО


Бойко Борисов  пада, ако падне забраната за пушене.

Това стана ясно от думите му в предаването “Годината” на “Дарик”. Борисов заяви, че е против предложената от независими народни представители промяна на тоталната забрана на цигарите на закрити обществени места, която се очаква да бъде обсъдена в пленарна зала през следващата седмица. „Абсолютно сме против да падне забраната. Да се надяваме, че няма да ме карат да ходя пак с оставка на следващото гласуване. Защото знаете, че по закона за конфискация депутатите на ГЕРБ не гласуваха първия път закона, той падна. Имаше тежко отражение в Брюксел за това. При следващото гласуване аз си бях написал оставката до председателя на Народното събрание и отидох в парламента да видя как ще гласуват моите депутати.


Плевнелиев ще гласува на референдума против  АЕЦ  „Белене“


Президентът Росен Плевнелиев обяви, че на предстоящия референдум категорично ще гласува "против" изграждането на АЕЦ "Белене"." В Белене няма нищо, в Козлодуй има всичко. Там има мрежи, там има специалисти, има системи, има традиции. Аз не считам, че 2 млрд. евро са малко пари. С тези пари само, за да изградим несъществуваща инфраструктура на една втора централа, каквато според мен не ни трябва, ние ще лишим икономиката от един изключително важен ресурс", каза той в интервю за Дарик и обясни, че само за инфраструктура на площадката за АЕЦ "Белене" държавата трябва да извади 2 млрд. евро допълнително.
Добавено 17:00 часа