вторник, 1 януари 2013 г.

СМЕХ


Момиче пита гаджето си:
- Скъпи, ние имаме вече тримесечна връзка. Не е ли време вече да ме представиш на
семейството си? Например тези дни след Нова година?
- Няма начин – отговаря момчето – Жена ми е на санаториум, а двете ми деца са във ваканция и са на село при баба и дядо.
                       *
Колкото повече посредници, толкова повече вода във виното.
                       *
- От научна гледна точка любовта е химична реакция. Вярно ли?
- Да, и тя се усилва още повече, когато взаимодейства със спиртни напитки.
                      *
Под грима понякога се оказва, че има скрита красавица.
                      *
Жена към съпруга си:
- Виж, аз трябва да готвя, пера, гладя, чистя. Никъде не мога да излезна, чувствам се като Пепеляшка.
Генко:
- Не ти ли разправях, че с мен ще си живееш, като в приказка?
                    *
- Госпожице, разберете, аз не предлагам на всяко момиче...
- И вие разберете, не се разстройвайте, аз също не отказвам на всеки...