петък, 11 януари 2013 г.

СМЕХ


Актуални полицейски проблеми: "Как се иззема сателит?"
       *
Да, наистина съм на толкова! Просто ракиите не ми личат
       *
У всеки порядъчен и уважаващ законите човек поне веднъж в живота се появява желание да убие някого, по възможност без да нарушава законите....
       *
В тъмното един спира добре облечен мъж и го заплашва с нож:
- Дай си парите!
- Не ви съветвам да го правите, аз съм държавен служител!
- Тогава дай си ми парите!
       *
Агент недвижими имоти в леглото с жена си. Тя( разочаровано):
- Да-а, скъпи, явно че работата с недвижимости не ти се отразява добре.
       *
Хубавата дупка по шосето сто метра пред всеки катаджия може да регулира скоростта, да не се дават подкупи, а глобата се заплаща в магазина за авточасти!
       *
- Скъпи, ела веднага в кухнята да се любим...сложих да варя яйца...трябва да засека три минути.....
       *
Когато таксиметров шофьор ми дава акъл за живота, аз слушам, а после правя всички наобратно, за да не стана таксиджия.