събота, 12 януари 2013 г.

СМЕХ


Пред блока ни е точно като във фейсбук-прибираш се, а пенсионерите пред входа веднага ти лепват статус, следват коментари, евентуално някой лайква…
            *
Преспала съм с него веднъж. И сега какво, цял живот ли ще се поздравяваме!?
           *
В Колумбия горят плантации с кока и хашиш. Вятърът духа към Рио Де Женейро. Видимистта е под 1 метър. Хората не се оплакват. Кметът две седмици не може да спре карнавала.
           *
Най-богатите хора - това са пушачите, пияниците и автомобилистите. Колкото и да им качваш цените, те пушат, пият и карат.
           *
Готов съм да се обзаложа, че японците ще оправят пораженията от цунамито преди общината - ремонта на двете дупки пред блока ми.
           *
Час пик. Препълнен автобус. Жена се оплаква:
- Господине, вече пет минути лежите върху мен!
- Ами, какво да направя?
Жената, усмихвайки се:
- Ми, направете нещо де...