понеделник, 28 януари 2013 г.

СМЕХ


Теория на относителността:
Една тиква за цяло семейство е малко, но за цяла държава е много.
             *
Фотографията на жена ми в портфейла ми напомня за това, че на нейно място би могло да има доста парички....
             *
Колкото повече закъснява линейката, толкова по-точна е диагнозата.
             *
Скъпа, ако искаш да ходиш по салони за красота, солариуми, клиники за пластична хирургия, заведи ме на първо време в центъра за увеличение на заплатата.
             *
Акушерката пита млада майка:
- А таткото ще присъства ли на раждането?
- Надали.
- Защо?
- С мъжа ми нещо не се разбират.
             *
Гениална мисъл от блога на преподавател по социология:
- Ако вашият мъж е отишъл при друга, значи пък нейния мъж е отишъл при друга и т.н. Очаквайте, скоро нечий мъж да дойде при вас. Все някъде трябва да отиват!
             *
Възрастен мъж към момченце:
- Можеш ли да караш колело?
- Не, чичо.
- Тогава ми наглеждай колелото. След малко се връщам.
             *
Говорят си две приятелки:
- О, колко ти е хубава роклята! А нямеше ли твоя размер?