сряда, 30 януари 2013 г.

СМЕХ


- Бихте ли ни казали за какво гласувахте днес?
- За рефирендум !
      *
Едно време пионери и чавдари - днеска пайнер-чалгари...
      *
- И тогава се хвърлих върху вълка и с един удар на ножа му отрязох опашката! - казва ловджия.
- А защо не главата?
- Някой вече го беше направил преди мен.
     *
За да се определи лидера в непознат колектив, трябва само да се обърне внимание на чие бюро седи дистанционното от климатика.
     *
В един Винпром починал дегустаторът и обявили конкурс за нов. Идва един пияница и му дават да пробва една ракия, отговаря:
- Дъбова бъчва, две години, подсилена с холандски спирт, на пазара е с етикет "Отлежала девет години"...
- Правилно.
Секретарката му дава втора чаша.
- Вино, пластмасов бидон, никакво грозде.
Шефът намигва на секретарката, тя му дава чаша с нейна урина.
- Блондинка, на 26 години, трети месец бременна. Ако не ме вземете на работа, ще кажа от кого е детето..
     *
Жена наблюдава пълния си мъж, който е стъпил на домашния кантар и с ръце притиска корема си навътре. И му казва ехидно:
- Това няма да ти помогне да станеш по-лек!
- Ще ми помогне поне да видя цифрите!
     *
- Ало, искам да поръчам една пица Капричоза и пепси.
- Грешка има. Тук е телефон на доверието.
- Донесете капричозата и пепсито, че ще се самоубия!
     *
- Сега, когато сме женени, можеш да ми кажеш с колко мъже си била?
- Не, няма, ще ми се сърдиш.
- Не, няма.
- Добре - седем.
- В смисъл - аз съм седмия?
- Не, ти си четвъртия.