сряда, 9 януари 2013 г.

СМЕХ


Най-жестоката ми вътрешна борба е тази на гадното ми чувство за хумор с доброто ми възпитание...
    *
Ще има да се чуди Жерар Депардьо, като изтрезнее...
    *
Две баби си говорят едната казва:
- А бе тая мома която зехме от вашето село, ма тя хубава, ма тя гиздава и пере и чисти всичко върши само един недостатък има!
Втората казва:
- Какъв ма?
Отново първата:
- Ами неще да ражда!
Пак втората:
- Ами вие сте я повредили у нащто село си раждаше!
    *
Обръщение на Буш към американския народ:
"Врагът коварно нападна нашите самолети, докато те мирно бомбардираха техните градове."
    *
Понеже стана особено модерно да номинираме нашият любим министър-председател за щяло и нещяло, аз, за да съм в крак с модата, ще го номинирам за почетен председател на Федерацията по художествена гимнастика, заради огромния му опит с ленти, а в миналото и с бухалки...
    *
Според криминалната статистика китайски цип на турски дънки спасява всяка жена от изнасилване.