понеделник, 18 февруари 2013 г.

СМЕХ

Мнозинството българи смята, че мнозинството българи са идиоти.
       *
Служба “Телефонен секс”. Скромен мъжки глас и професионален женски:
- Кое име ви харесва най-много?
- Сара…
- О! Провървя ви! Аз се казвам Сара. А какви очи обичате най-много?
- Сини…
- О! Пак ви провървя! Аз съм със сини очи. А тялото…?
- Ами, не много висока, прави крака….
- Ама вие сте късметлия! Аз не съм много висока. Имам прави крака, а гърдите ми са големи и меки…
- Ама аз харесвам малки и твърди!
- И пак ви провървя! Втората ми е малка и твърда…
        *
- По какво човека прилича на компютъра?
- Също като компютъра на млади години човек има достатъчно хардуер и малко софтуер, на старини софтуер в изобилие, но все не достига хардуера.
        *
- Кашляйте, - казва докторът на пациента.
Той кашля.
- Моля, още веднъж, - казва докторът, - по-силно.
Пациентът кашля с все сила.
- М-да, - казва докторът, - често ли имате такива пристъпи на кашлица?
        *
- О, колко си отслабнала! Нова диета?
- Да, моркови, картофи, цвекло?
- Ама вариш или печеш?
- Копах!
        *
Както казва един познат декан: всички жени остаряват, освен първокурсничките.
        *
- Що е скопен хладилник?
- Хладилник, на когото са отнели и последните две яйца!
        *
Никоя свръхсекретна спецслужба не знае за вас толкова, колкото вашия интернет провайдер.