вторник, 5 февруари 2013 г.

РАЗКРИТИЯ

БОРИСОВ И МАШИНАТА НА ВРЕМЕТО!

Нова порция лъжи!

Днес премиерът произведе две нови обяснения за досието Буда.
"Естествено, че ще ми образуват дело за наблюдение, като съм охранявал Тодор Живков, а после и царя. Тъй че не съм аз бил за тях интересния, други са били оперативно интересните лица за Костов и Атанасов." цитиран от Дневник
"Логичен е въпросът откъде идва "Буда"? Знаете, за съжаление, че тогава ми се случи едно нещастие - 1997 г., когато взривиха на Цветелина джипа. Това дело се казва „Буда". В това дело има три изречения отдолу, в които пише, че тя живее на семейни начала с Бойко Методиев Борисов - шеф на фирма "Ипон". И понеже знаете, че делата се кръщават, тогава някой решава така да го кръсти. Сега вече целта е да бъдем всички маскари - в смисъл и Борисов бил агент. Буда... Аз съм православен, знаете, друг Господ, друг Бог - цитиран от Vesti.bg
Документите и хронологията на събитията неопровержимо го уличават в лъжа. Буда обаче е трансцедентен във времето и пространството. За него един месец назад-напред във времето е шега работа. Какво значение има, например, че Делото за оперативно наблюдение "Буда" е образувано на 24 февруари 1997, а джипът на Цветелина гръмва месец по-късно, на 27 март 1997? Какво значение има, че на 24 февруари Костов не е премиер, а премиер е Софиянски? Правилно, никакво значение няма.
Особено ако се имаш за божество и считаш всички останали за идиоти.