събота, 23 февруари 2013 г.

СМЕХ

- Властта обещава, че скоро ще спре спадането на жизнения стандарт...
- Гадове, единствената стабилност за последните 20 години и нея искат да затрият!
          *
Този неловък момент, когато на пикника на феминистките се окаже, че никой не е направил сандвичи.
          *
На пейка в парка седи дядо, усмихнат, ведър, абе направо щастлив. Изобщо, по вида му се разбира, че човекът е изживял хармоничен и богат живот.
Питат го:
- Дядо, толкова сте позитивен, кажете, как живяхте, за да достигнете до това състояние?
- Много просто! Никога от нищо не съм се отказвал! Като ми се пиеше - пиех, като ми се пушеше - пушех, като ми се приядеше нещо - изяждах го!
- А на колко години сте, дядо?
- На 38.
          *
Семейство в челябински магазин няколко месеца след падането на метеорита:
- Скъпи, ще ми купиш ли това палто от норки?
- Аз да не съм син на стъклар?!
          *
Когато в ръцете си държиш чук, всички наоколо ти приличат на пирони...
          *
Когато Дянков чул за оставката на Борисов, казал:"Тогава аз оставам!"
          *
Ако жената ти е изневерила, радвай се, че тя е изневерила на теб, а не на родината.
А. П. Чехов
          *
- Бабо, вярно ли е,че според християнството за всяко зло трябва да се отговаря с добро?
- Вярно е, внучето ми!
- Тогава ми дай десет лева - счупих ти очилата!