четвъртък, 28 февруари 2013 г.

СМЕХ

В касата на университет влиза студент и казва:
- Искам да си платя семестиалната такса.
- 1200лв. - отговаря любезно служителката.
- Ама, как? Аз съм държавна поръчка!
- Абе, момче, то държава няма - ти държавна поръчка!
        *
Цветан Цветанов помолил Веско Маринов да отиде да пее на Орлов мост, за да се разотидат хората.
        *
Мъжът във всичко изпреварва жената: първи идва на среща, първи се обяснява в любов и първи заспива...
        *
Работниците от Винпрома обявиха стачка и са се барикадирали. Засега не предявяват никави искания.
        *
Две приятелки си говорят:
- Представи си само: Пешо знае, че съм омъжена, и въпреки това спи с мен вече половин година! Какви мръсници са мъжете...
        *
Младеж споделя на стената си във Фейсбук:
"Момичетата, които пишат в статуса си: "Трудно е да ме намериш, лесно е да ме изгубиш." ми напомнят за чорапите ми- винаги така се случва..."
       *
Дааа, беше време, когато можеше да си пъхнеш флашката, в което и да е usb и да не хванеш вирус. Уви, вече не е така!
       *
Разбирайки, че бившия й съпруг се е оженил за младата съседка, тя му отмъсти по най-коварния начин:омъжи се за бащата на съседката и стана тъща.