четвъртък, 21 февруари 2013 г.

Късо съединение!

ПРАВИТЕЛСТВОТО НА БОЙКО БОРИСОВ ПАДНА!


 Борисов: Ахмед Доган е организирал атентат срещу мен!

Наpодното събрание  прие оставката на правителството на Бойко Борисов.
209 от 215 депутати, участвали в гласуването, бяха "за" оставката. Тя беше подадена вчера след продължилите няколко дни масови протести в страната, чиито основен предмет бяха високите цени на тока и монополите, а по-късно голяма част от тях пpераснаха в антиправителствени протести. Има доклад от партньорска разузнавателна служба, че е готвен атентат срещу мен, защото съм накърнил интереси на международната организирана престъпност.
Поръчител е Ахмед Доган, заяви премиерът в оставка Бойко Борисов от парламентарната трибуна.




РЕТРОСПЕКЦИЯ!

Най-доброто от Бойко Методиев Борисов!

“Щях да вдигна днес заплатите и пенсиите с 50%, но трябваше да подам оставка”
        *
“Вие сте прости и аз съм прост, затова се разбираме”
         *
 “На госпожата, която ми пращаше лук, всичките й пръсти са със златни пръстени. А ми праща лук. Аз нямам пръстени и никога не съм имал."
         *
“Как ще режа лента в църква, при Началника тук?! Режа ленти навън, където аз съм началник."
         *
“Дядо владика, благодаря за добрите пожелания, за благословията, защото тук има хора, които не ходят по земята – хвъркат, с божията помощ литват, кацат след това и пак си ходят по земята"
          *
“Ако учителката по математика е тук, може да сметне, че съм около 29 пъти по-бърз от Станишев."
          *
“Поскарах се малко на държавите, които само искат пари от Германия, а в същото време – не си привеждат бюджетите и дефицитите в съответствие с Маастрихтските критерии."
          *
“Залагам много на завистта на българите към съседа. Всеки съсед ще иска да си направи и той такъв блок."
          *
Спазени са всички европейски изисквания на еколозите - с убежище за прилепи и с тунели за костенурки."
          *
“Правиш една тръба. Зариваш я и всяка година взимаш такса от нея."