вторник, 5 февруари 2013 г.

СМЕХ

Хора, пазете Земята, щото ракия и салата по другите планети няма!
            *
На градския новинарски сайт: "По пътищата в областта слагат маркировка".
Първият коментар: "По-добре на пътищата в областта да слагат асфалт!"
            *
Мъж дълго спори с жена си. Накрая изтормозен се предава:
- Добре, нека да бъде на твоето...
- Късно е! Аз вече размислих!
            *
- Невъзможно е да ги разбереш жените! Когато бачках в чужбина и пращах на жената добри пари, но не я виждах по половин година, това я устройваше. Когато се върнах вкъщи и бачкам на две места, за да изкарам пак толкова пари, тя е недоволна! Сексът, виждате ли, не й бил достатъчен!...
            *
       Подчинен към шефа си:
- Трябва да ми увеличите заплатата! От мен се интересуват вече три компании!
- Хм, и кои са те?
- НЕК, топлофикация и БТК. 
            *
- Скъпи, какво повече обичаш в мен, моето прекрасно тяло или красивото ми лице?
- Твоето чувство за хумор!
            *
Бях на ресторант вчера и си мислех, че съм видял семейство, което се моли на масата преди да яде.
Оказа се, че всички пишеха смс-и.
            *
Ако не бяха бомбите и стрелбите из София, можеше спокойно да се чуе поредния доклад на МВР за намаляващата престъпност...