сряда, 27 февруари 2013 г.

Актуално интервю

Бойко Борисов: Като паднеш от власт, се очовечаваш!


“Очовечаването на политика идва, след като напусне властта”. Това казва премиерът в оставка Бойко Борисов в интервю за българското издание на списание L’Europeo. Новият брой на списанието е озаглавен „Диктаторите“.
Интервюто е взето много, преди премиерът да помисли, че може да подаде оставка, че чак и да се разболее една седмица по-късно. Той коментира темата, която навремето разисквал с бившия си началник Симеон Сакскобургготски по адрес на Тодор Живков.
„Когато се запознах с царя и ходех по мероприятия, обслужвах неговата охрана и не само охраната, цялото му семейство, тогава, когато идваше тук, те още спяха по хотели“, започва разказа си министър-председателят в оставка.
Симеон се интересувал от личността на Тодор Живков, когото Борисов охранява преди него. „Един път той  ме попита от кога познавам Тодор Живков. И аз му казах, че го познавам от 1992 година, когато вече беше паднал от власт“, споделя Бойко Борисов.
„Царят ме попита: „Добре, какво ти е впечатлението?“. И започнах да му обяснявам как ми е разказвал, говорил, когато пътувахме, дори с него съм се возил“, продължава премиерът.
„И царят се смее и ми казва: „Значи го познаваш от времето, в което се е очовечил“, продължава Бойко Борисов и отговоря: „Защото очовечаването е точно след като паднеш от власт…“.