петък, 1 март 2013 г.

СМЕХ

Баба Марта прати вест,
ДА НЕ СЕ РАБОТИ ДНЕС!
Да качим краката на бюрата
и да се чешем по главата....
бели, румени, засмени...
от божествен мързел днес опиянени!
След кафенцето горещо
иде време и за още нещо...
сандвич със кюфте
и много бири със мезе...!
       *
Нашият въздух има едно предимство виждаме какво дишаме
       *
Реално детството ти свършва тогава когато желание искаш да ти изпълнява Снежанка а не Дядо Коледа
       *
- А сега, като порядъчен мъж, ти трябва да се ожениш за мен!
- Като порядъчен мъж аз вече съм женен!
       *
Питат Рабинович, би ли пожертвал за независимостта на Израел своята крава.
- Да.
- А свинята?
- Разбира се.
- А козата?
- Козата - не, в никакъв случай!
- Защо?
- Защото нямам крава и свиня, а коза имам.
       *
Вече съм на такава възраст, че съгласието на жените повече ме плаши от отказа им.
       *
През лятото искаше да е учител, а зимата - агроном.
       *
- Вие какъв сте?
- Депутат.
- Не ви е срам! Здрав човек, по-добре да работите нещо.