събота, 9 март 2013 г.

Контраатака

Трактора съди Буда!

Алексей Петров - Трактора е завел дело в СГС срещу премиера в оставка Бойко Борисов-Буда. Това разкри соченият за глава на Октопода, българската мафия, по Нова ТВ.
 Борисов ме оклевети, че аз стоя зад взривения джип на Цветелина Бориславова през 1997 г. Истината е, че с банкерката имам прекрасни отношения, а с Борисов сме изяснили кои са извършителите на това дело. Набедиха ме, освен това и за атентата срещу Златко Баретата, обяви бившият съветник в ДАНС.  Той сподели, че има информация за отвличането на дъщерята на Брендо, с която може да е полезен и очаква разследващите да го потърсят.  Алексей Петров заяви, че се притеснява за живота на детето, но потвърди, че преди време Брендо му е казал, че ако проговори за Борисов, Цветанов и Флоров, ще стане много лошо в държавата. През 2009 Борисов искаше да прикрия ареста му в Будапеща, а също така и да го пазя от Сретен Йосич, с когото има неуредени финансови отношения. Делото “Буда”, което излезе срещу него е абсолютно истинско, няма как да не са се интересували службите от него, след като е бил СИК. Но той излъга и го беше страх да си признае.  Бившата барета обвини Бойко Борисов и за това, че не се познава с Митко Каратиста. Лично аз съм го засичал пред кабинета му и ви уверявам, че след време срещу Борисов, Каратиста и някои хора от ЧЕЗ ще се води разследване. Алексей Петров обвини Цветан Цветанов, че заедно с Борисов шантажират Росен Плевнелиев, внушавайки му, че без тях престъпността в страната ще ескалира.