петък, 1 март 2013 г.

АКТУАЛНА ПОЗИЦИЯ

Бойко: Ако не искате мен, ще ви управлява секретарката ми!

„Важното е да има отговорни хора, а не това, което ни се предлага от Станишев. Иначе аз веднага мога да отговоря – следващият премиер на ГЕРБ ще бъде моята секретарка и тя просто ще ми се обажда да ме пита какво да се направи“, заяви в днешното заседание на Министерски съвет премиерът в оставка Бойко Борисов.
Коментарът му бе по повод критиките към управлението, отправяни от редица граждански организации в страната.
„ Така че всички, които считат, че могат по-добре да управляват от гражданските сдружения не да казват – ние не искаме да участваме във властта или да управляваме, искаме отстрани да стоим и да си бъдем все такива. За съжаление отстрани не става. Да си направят веднага партия, да си направят депутати, да си направят кабинет, ние с радост ще ги приветстваме“, призова Борисов.
„Това отговорно ли е, което предлага Станишев?! Доган така го направи. И да се събират някъде и да взимат решения, и просто само да ги свеждат. Все едно премиерът или министри ще бъдат секретарки… Никой не е казал, че ще ни изберат, нито мен, нито него, нито който и да е, така че откъде накъде…?! Но, за да му отговоря, защото това е дезертьорство, че и ние можем да работим по този начин, само че не аз, а секретарката ще бъде. Тя е много по-тиха, много по-разбрана, ще изслушва всички и просто само ще пита. Просто това е несериозно. Нали политическата отговорност във всяка една държава, излъчват лидерите си, те участват в предизборна кампания“, отсече още той.
Отложеното с два дни заседание на МС явно бе удобен случай за равносметка на кабинета в оставка.