вторник, 5 март 2013 г.

СМЕХ

Цв. Цв. към Борисов: - Шефе, май наистина сме паднали от власт… - Що бе, Цецо?! - Бареков не ми вдига телефона.
       *
Блондинка към хазяина си:"Моля,дайте ми 12 ключа за квартирата-да имам за всички приятели.-А да инсталирам въртяща се врата не искаш ли
       *
- Здравейте! Препишете ми апартамента си.
- Вие какво си позволявате!?
- Ох, извинете, обърках началото. Вие вярвате ли в Бог?...
       *
Прогресът в автомобилостроенето сега е насочен към това, водачите да могат много по-комфортно да стоят в задръстванията.
       *
- Момчета, имаме ли повод да пием?
- Повод има! Пиене няма!
       *
Надпис на етикет:
Океанска сол. Добита от слоеве на възраст над 250 милиона години.
Трайност 2 години.
       *
Двама пенсионера седят на пейка в парка. Покрай тях минава красиво момиче с мини-пола. Единия казва, замечтано:
- Ех, сега да бях на 18!
А другия:
- В ред ли си?!? За някакви си пет минути удоволствие отново 40 години работа!
       *
Въпрос в женски форум:
"Цялата нощ съм плакала. Посъветвайте ме, заради какво е?"