събота, 6 април 2013 г.

Актуално

Иван Костов: Хората, а не мутрите са герой на прехода!

Проблемът с “Единство” на Надежда е, че в един момент те казаха, че си нямаме доверие и очевидно е, че има някакъв проблем, нещо, което не сме изчистили. Но важното е, че ние с тях сме от едната страна на барикадата. Това обяви в ексклузивно интервю пред Сашо Диков бившият премиер и лидер на ДСБ Иван Костов.
 Опитите на водещия да внуши, че сините отпадат от парламента, а Костов няма мъжество да си подаде оставката и е влюбен във властта ядосаха Командира. Той бе категоричен: Ако отпаднем от НС, десните хора ще продължат същата идея за обединение и реформи. Но аз съм убеден, че ще влезем в парламента и мога да защитя всичко, което съм правил до момента. С Бойко Борисов аз не съм брат близнак, поел съм страната в тежка криза, проведох реформи, оставих България в икономическа динамика и в перспектива. Аз не съм страхливец и никога не съм се разколебавал, защото стоя зад ясна кауза и въпреки времето останах при синята мечта, при свободата от комунизъм, посочи Костов.
Той бе категоричен, че истинските герои на прехода са хората, които се самоубиват от безизходица, а не мутрите, които вземат властта. Винаги съм защитавал интересите на държавата и никога няма да ги предам, категоричен беше бившият премиер.
Той посочи, че сега много по-лесно можем да се справим с кризата и да излезем от нея, отколкото през 1997 -  обезвластяване на политиците и на чиновниците за сметка на закона, ясни мерки срещу монополистите, възраждане и защита на българското предприемачество, посочи демократът.
Убедено той заяви, че не приема обвинения и митове, които се тиражират само и е готов за всяко свое действие да отговаря директно и конкретно.