петък, 12 април 2013 г.

СМЕХ

ЦИК започва да приема документи за участие на партиите в изборите с думите:

"Нека ЦИрКът започне сега!"
       *
Издател към преводач:
- Интервалите не превеждате, затова няма да ви платим интервалите.
- Добре, ще ви пратя превода без интервали.
       *
Как да накарате една жена да ви обича:
Правете й комплименти.
Почитайте я.
Целувайте я.
Грижете се за нея.
Разсмивайте я.
Забавлявайте я.
Създайте й комфорт.
Прегръщайте я.
Защитавайте я.
Давайте й пари.
Купувайте й хубава храна и напитки.
Разговаряйте с нея.
Подкрепяйте я.
Носете й кафе в леглото.
Купувайте й хубави дрехи.
Изслушвайте я внимателно.

Как да накарате един мъж да ви обича:
Нахранете го
        *
Не съм се борил, за да съм най-горе в хранителната верига, за да стана после вегетарианец.
        *
SMS:
- Скъпи, още съм в бара с приятелки, допивам си последното мартини. След половин час съм вкъщи. Ако не съм дошла, прочети това съобщение още веднъж.
        *
На 18 жената е като футбол, 22-ма мъже тичат след нея.
На 28 е като бакетбол, 10-ма мъже тичат след нея.
На 38 е като топка за голф, само един мъж е след нея.
На 48 е като топче за тенис маса, един мъж гледа да я прехвърли на друг.
         *
Да спиш по гръб е вредно за белите дробове, да спиш по корем е вредно за червата, да спиш на лявата страна е вредно за сърцето, а да спиш на дясната - за черния дроб.
Списание "Здраве" желае на всички приятен сън!
        *
Колко социалисти са нужни да се завият една крушка?
Трима! Единия да отвие и завие крушката, втория да викне медиите да го отбележат, а третия да напсува Иван Костов че по време на управлението му не е създал здрави крушки