събота, 13 април 2013 г.

СМЕХ

Когато правителство обяви, че отделя няколко милиона за някаква задача, то това на практика означава че ще се появят няколко нови милионера.
              *
– Скъпи, защо се връщаш толкова късно?
- Трябваше спешно да сканирам паспортните си данни. Отидох в съседния офис, сканирах ги и ги изпратих по пощата. И за да не се възползват от моите данни, почистих писмото от историята на имейла.
- Ах, колко си ми внимателен!
- Аха, и почти бях стигнал до вкъщи, когато ми позвъниха, че съм си забравил паспорта в скенера…
               *
Хубаво би било да съм гъсеница: плюскаш, плюскаш, плюскаш... После си лягаш: спиш, спиш, спиш... Събуждаш се - красавица!
               *
Най-актуалният политически лозунг е:
"Спаси България! Скрий личната карта на баба си!"
               *
Първите думи след секс според зодията:

Овен: Ок,може да започваме отначало!
Телец: Искам да ям!Подай ми пицата!
Близнаци: А къде е дистанционното!
Рак: Кога ще се оженим?!
Лъв: Не мислиш ли, че бях великолепен/великолепна?
Дева: Я да видя чаршафите?
Везни: Ако на теб ти хареса, значи и на мен ми хареса...
Скорпион: Хм, сега вече може и да те развържа!
Стрелец: Не ми се обиждай - аз ще ти звънна!
Козирог: Имаш ли визитка?
Водолей: А сега дай да опитаме без дрехи!
Риби:Та как казваш ти е името?!
               *
Казах на гаджето, че искам да опитам нови неща в леглото. Та тя ми каза, че ще ме научи как се сменят чаршафите.
              *
Не крадат всички, а само тези които имат възможност.