четвъртък, 11 април 2013 г.

Мозайка

Ученик събра 100 000 харесвания във фейсбук, за да накара майка си да спре цигарите!

Кампания във фейсбук предизвика значителен интерес.

Момче събра над 100 000 харесвания на снимката си за 24 часа.

Антонио Стоев си е поставил за цел да събере 100 000 харесвания, тъй като неговата кауза е майка му да откаже пушенето.

"Мама ми обеща, че ще спре цигарите завинаги, ако успея да събера 100 000 харесвания на тази снимка", пише на плакат, с който деветокласникът се е снимал.

Антонио сподели пред БНТ, че идеята му е дошла от друга кампания, в която американска двойка е събрала 1 милион харесвания за два дни.

"Идеята ми хрумна, за да опитам по някакъв начин да успея да мотивирам майка ми, за това, моля ви, нека се получи наистина! Харесвайте и споделяйте", е написал Антонио във фейсбук.

"Аз много се гордея със сина си", сподели майка му Стефка пред БНТ. В началото въобще не вярвах, че ще постигне такъв резултат. Може би затова се и съгласих. Сега обаче осъзнавам той колко е разтревожен за мен и как вреда на здравето си. Аз съм пушач от 30 години и вместо тези пари да ги давам за цигари, мога да го заведа на екскурзия, коментира още тя.