понеделник, 29 април 2013 г.

Разкрития

Цветанов излъга и за съпругата на Мирослав Найденов!

"Не съм подала молба за развод с д-р Мирослав Найденов, както твърди един политик.
Изявленията му не отговарят на истината. Това твърдение е извращение срещу мен и децата ми. Освен това не съм водила разговори с български журналисти по темата. Моля българските медии и политици да оставят мен и децата ми и да не ме забъркват в компроматната война преди изборите. Това е посегателство върху личната свобода на мен и децата ми. Ако спекулациите продължат в същата посока, ще потърся правата си пред компетентните органи".
Това е пълният текст на писмото, подписано от д-р Нина Найденова, съпругата на бившия земеделски министър Мирослав Найденов. Съпругата на Мирослав Найденов д-р Нина Найденова публично обвини в лъжа ексвътрешния министър Цветан Цветанов. "Лъжа е, че се развеждаме!", написа тя в писмо до медиите.
Д-р Нина Найденова определи поведението на Цветанов като "извращение срещу нея и децата им". Преди два дни Цветан Цветанов каза със сарказъм, че Найденов се развежда, затова от съжаление го поканил на рождения си ден. Коментарът бе по повод скандалните записи от разговора между Борисов, Найденов и вече отстранения градски прокурор Николай Кокинов