петък, 26 април 2013 г.

Избрано от днешните СРС-та!

Бойко към Найденов: Плевнелиев искаше тебе да те остави министър

Нова серия от подслушваните със СРС разговори на Бойко Борисов, Мирослав Найденов и Николай Кокинов, проведени в дома на експремиера в Бояна:

Б.Б. - Какво правиш ти друго? Кристина - това не е проблем за теб...
М.Н. Начи шефе тя няма да ме издъни. Въпроса е, че тя е работила с разни капути други. Начи хората на Диана - тя като е работила с Ани Русчева. Когато тази Ани Русчева и Диана, с медиите, в смисъл те нали ги събират, какво къде да напишат. За техническата помощ за обществените поръчки Криси и неколко човека около нея са ги писали. И аз, притеснението ми е тия, ако продължават да роват там, утре ако некой от тия ги извикат някой от тех да не ме издъни. Защото аз я виках Диана, мисля, че у нея може да й се има доверие.
Б.Б. - Коя Диана?
М.Н. - Диана Дамянова. Координираха нешата Ани Русчева и Диана Дамянова. Но те физически са го правили, като писане на технически задания, неколко човека, които Криси ги координираше. Аз трябваше на некой, който имам доверие да се такова... Нямаме индикации в момента, че тя по някакъв начин ще ме предаде или издъни. Ся те, ако й сипат сол върху нея, и примерно такава атака - викане, повдигане на обвинения - еба ли им майката. Тя все пак е на 25 години... Щото всъщност някой от прокуратурата натиска. Тука въпросът е кой натиска и що го прави. Те, за да стигнат да роват от "Екоравновесие" още - това е преди 6 години. Аз затова искам да видя кой може да даде поръчка...
Б.Б. Тя е имала некво гадже преди това, некъв шеф... Криси
М.Н. Преди - един от тимаджиите, шеф е бил в ТИМ
Б.Б. Кой?
М.Н. Не от тия тримата, дето..., но Георги се казвал, не му знам... Но не е от ...
Б.Б. Държавна агенция на храни, на нещо ей такова...
М.Н. Де да я знам. Не ги взимаме девствени. В смисъл имала си е.
Б.Б. Не ме разбирай грешно
М.Н. Ма какво са правили
Б.Б. Чрез него действат нещо
М.Н. През този да ме ударат. През него...
Б.Б. Той действал през нея. Некъв...
М.Н. Шеф на агенция? Бил е шеф на агенция ли?
Б.Б. Некъв такъв...
М.Н. Ма той да я вербува?
Б.Б. С Марга как си?
М.Н. Ми как съм - тя много близка на тая, на Калинка. Вие си спомняте тогава, че фактически Марга препоръча Калинка, когато я срещна с оня от ОЛАФ. Не знам, нали - като колеги сме били, в смисъл - нормални колегиални отношения. Ся, възможно е, в смисъл, поръчка на Плевнелиев, не знам иначе, аз...
Б.Б. Ма така говорят. То, ако е поръчал на Марга Плевнелиев.
М.Н. Не, щото, ако говорите за тоя Прокопиев, той Прокопиев ме мрази мене. Аз... нали го ударихме
Б.Б. Плевнелиев тебе искаше да те остави министър включително, му се въртеше в главата.
М.Н. Не, защото казахте, че атаката е евентуално от Прокопиев. Аз оня ден му писах на Плевнелиев, когато животновъдите искаха да протестират. В смисъл, че мога да се опитам да съдействам да ги укротъ. Но Марга е много близка с Калина, много близка. Тя даже след като я осъдиха за дипломата, че няма диплома - Марга беше правила среща с нея. (пауза около 45 секунди). Но, за да ги натиска някой, просто някой трябва да ги кара. Те иначе...
Б.Б. Какво прави? Със Бареков как беше, тоя капут? (мълчание около минута)
Б. Б. Хм. Той за Тотев явно го... звъни телефон (вдига и слуша какво се говори отсреща)... Мммм.. Тея днеска ше обявяват това от подслушванията. И горе-долу знам какво е излезло. Начи - единият началник на екип, 50-годишнина имал и отишъл, и изтрил сичко в деня, в който е обявена проверката, вечерта. Става въпрос, че те ще им повдигат на тех, просто да знаеш като реакция. А те мое ли да са ни слушали нас? Не, щото инак те са излизали. Примерно не им съвпадат пътните листове - пише, че колата е излизала, примерно харчи 30 литра бензин, за да не изписват. Ся, мое шофьорите примерно да са си изписвали гориво. И подобни. Само че нема да прозвучи много добре, според мен. (слуша какво му говорят отсреща) М-м-м - треа да има... Най-уличаващото е това - че единият е изтрил целата информация от файловете, което в деня на проверката, което не звучи добре, като се обяви по тоа начин. (явно го питат дали е доказано) Доказано е - 13 прокурори са се подписали... Информацията, която е имало във файла, взел е паролата от ангийската компания, която ги е, не ги знам кви са. И е изтрил записа, всички записи, всичко. Няма представа за периода, просто знам - това са основните обвинения. А в единия пък има останали звукови записи, които не са ги слушали още, но не са със..., немат документ, че са водени. И затва си мисла, дали тея не са си бръмчали така да си изкарват напред-назад. (слуша какво му говорят отсреща). Требва все пак да имаш некаква готовност, да видиме какво ше кажат, но това са основните нарушения: Не излизат по пътни книжки маршрутите, с разхода на гориво и единия шеф на екип, те са два ли са три ли са - колко са тия бусове, е изтрил, и то, нали, това е интересно - че е имал 50-годишнина, когато чул за проверката - става и отива вечерта и трие едните. На другата сутрин в 7:58, а от 8:30 му е работното време, отива взима кода и ги изтрива всичките. И, ако тоя, къдет казваш - дали заместник или нещо, е знаел за нещо нередно и им е казал... (явно го питат кой е) Не го и знам кой е, маминката му дива. (отсреща му говорят дълго...) Не, въпроса е този сигнал - примерно тука сега стоиме, слушат моята къща - къде отива? (пак му говорят отсреща много човекът)... Добре, просто да го имаш предвид. Айде, добре.

М.Н. Аз нещо? Кво - да не предприемам некви... Маргарита, нема как да я такова... В смисъл не мога да направя контакт с нея, а и не знам как ще реагира тя.
Б.Б. На мен ми е казвала, че си голем разбойник...
М.Н. Маргарита? Е, тя слуша Калина, шефе, те са много близки. Но, ако го е координирала това тя... Въпроса е можем ли това (не се чува много добре) да го спрат поне него, да не ни издънат тия. Щот там са много хора - Ани Русчева, Диана (Дамянова)
Б.Б. Те нема кво да приказват. Ше приказват срещу себе си... Тази Криси...
М.Н. Не не знам. Начи за момента нямам индикации, не знам за връзка нейна. Имала е примерно гаджета в миналото назад, но за някакъв голем началник нямам....Добре, а те самото това дело, тоя като е дал показания, що не дадат поне него да...
Б.Б. Няма да дадат преди изборите със сигурност
М.Н. Ма поне да не го вкарват в съд, щото тоя, лудия, ако иде в съдебна зала, мое да почне да ръси секви бисери.
Б.Б. Лудия не ти е пробмем. Това е проблема, щото са и европейски пари. Върху това се концентрирай. Лудия - пет пъти си сменявал, дали ги смениш шести или седми....
М.Н. Не въпроса е да не влиза в зала...