вторник, 16 април 2013 г.

СМЕХ

Вестникарско заглавие ден по-рано: „Маратонът в Бостън е предизвикателство за участниците
и събитие за зрителите“
        *
В МВР провеждали така наречените тренировачни подслушвания! Все едно екзeкутора да прави тренировачни екзeкуции!
        *
Интернетът ми е толкова бавен, че като гледам клипче с Тити Папазов всичко му разбирам...
        *
Интересно, дали котаракът разбира, защо ние сме такива големи, а той е малък? Струва ми се, че той си мисли, че причината е в това, че ние го храним малко.
        *
Мъж влиза в една банка да се консултира:
- Желая да започна малък бизнес. Какво трябва да направя ?
- Купете си едър бизнес и малко почакайте. - Отговорил консултанта.
        *
Дойде сестра ми на гости с двете деца, на три и на пет годинки...котката веднага се престори на мъртва!
        *
Жената на:
20 г. е като Африка - неразгадана и пълна с енергия
30 г. е като Индия - топла и мистериозна
40 г. е като Америка - технически съвършена
50 г. е като Европа - стара и пълна с история
60 г. е като Сибир - всеки знае къде е, но никой не иска да ходи там
        *
Срещат се двама приятели.
- Как е?
- Бива, само дето не мога да се разбера с жената за отпуската и се скарахме.
- Защо тъй?
- Ами на мен ми се ходи в Тайланд, а тя иска да дойде с мен...