понеделник, 8 април 2013 г.

СМЕХ

Само харлем шейк липсваше на пленума на ГЕРБ в Арена Армеец!
            *
- Моята жена избяга с най-добрия ми приятел?
- Аре стига, бе! С кой?
- Не го знам, но тъй или иначе вече ми е най-добрият приятел!
            *
Всяко семейство е като малка държава, в която таткото е президент, майката-минисър на финансите, министър на здравеопазването, министър на културата и на извънредните ситуации, а детето е народът, който постоянно иска нещо, недоволства и устройва протести.
            *
На следващия ден след пускането на "Електронно правителство" за подкупи бяха задържани два сървъра и един принтер.
            *
Прибира се сутринта рано мъж, а жена му казва:
- Погледни колко е часа!!!
Мъжа:
- Какво ми показваш часовника, майка ми показваше на баща ми календара.
            *
Малко еврейче пита баща си:
- Татко, какво е демокрацията?
- Демокрация, това означава да може да им прибираме лесно парите на хората.
- А те не се ли сърдят за това?
- Как да не се сърдят, това наричаме антисемитизъм.
            *
Мъж и жена през нощта.
Жената:
- Скъпи мисля че има крадец.
Мъжa:
- И аз какво да направя?
- Отиди да събудиш кучето!
            *
Когато индийската жена е навита, червената точка на челото става зелена.