сряда, 22 май 2013 г.

СМЕХ

Първи уроци
Имаме Воля, но ни трябва Волен.
   *
Шутът на краля прегрешил и го осъдили на смърт. Но след многото години шеги и смешни приказки кралят му казал:
- Като се има предвид твоите дълги години вярна служба, аз ти позволявам да избереш вида на твоята смърт!
- Ваше Величество, ако ми позволите да направя своя избор, то нека да умра от старост.
    *
- За какво си мислят двойка жаби и двойка влюбени на брега на реката?
- Не дай си Боже да дойде щъркела.
    *
Той:
- Истинският мъж трябва поне веднъж в седмицата да не спи в дома си!
Тя:
- Аха, за да може друг истински мъж да има къде да изкара нощта...
    *
ББ е на урок по английски и преподавателката му пуска репликата на Христо Стоичков: "Съмтаймс уин, съмтаймс люн..." и го пита:
- Кое е неправилното?
ББ отговаря:
- Липсва: Съмтаймс наравно.
     *
В сайт за запознанства:
-Аз съм Ели, завърших Кембридж и отскоро съм в България, баща ми е крупен бизнесмен.
-Аз съм Петър  имам мрежа от магазини и малък завод в провинцията. Да отидем довечера на ресторант?
- Нищо против, а в кой?
- Знам един малък и добре готвят в Младост, казва се „При Бай Генчо“, намира се зад „Била“
- А коя маршрутка  ходи до там?
-37, 48
- Ауу, 37 се чака дълго, а в 48 няма места за сядане. По-добре да дойда с метрото.
-Супер!  И аз ще бъда с метрото. Хайде в  8 часа там.
     *
- Сутрин ставам с първи петли, работя като вол, вечерта имам вълчи апетит, но нещо не се чувствам добре!
- Трябва да отидеш на ветеринар да те прегледа..