сряда, 29 май 2013 г.

СМЕХ

- Мамо, днес Иванчо искаше да играем на чичо доктор. - казала Марийка на майка си.
- Как така?! - ужасено попитала майката. - Какво стана?
- Ами нищо, първо ме остави да го чакам 45 минути, а после каза, че съм нямала направление за клинична пътека!
     *
Въпрос до КАТ:
Моята дъщеря е на 9 години. Висока е 150см и вече е висока, колкто баба си. Трябва ли да взимам детска седалка и за бабата?
     *
- Докторе, жена ми изневерява, а на мен обаче не ми растат никакви рога?!
- Това е в преносен смисъл, не растат рога наистина!
- Слава богу, а аз си мислех, че нещо с калция не ми е наред...
     *
Ако жените имах толкова интуиция, защо тогава непрекъснато толкова задават въпроси?
     *
- Знаеш ли, че ескимосите имат над сто думи за описание на снега?
- Голяма работа! Аз ползвах повече, когато след последния сняг тръгнах с кола за работа!
     *
Обява: Жена фермер, собственичка на 500 декара ръж, търси мъж-поклонник на творчеството на Робърт Бърнс или, в краен случай, на Селинджър.
     *
Учителят пита първокласничката Сабине:
-Пак идваш със закъснение на училище,можеш ли да ми дадеш едно разумно извинение?
-Защо извинение,нали вчера вие казахте,че за учението никога не е късно!