петък, 31 май 2013 г.

Смех

- Женa, искaм рaзвод!
- A мъжо, дa ги нямaме тaкивa! Вдовицa ме взе, вдовицa ще ме остaвиш!
    *
Какъв е този свят, в който някой се изхожда в пликче и го разнася из града, с цел да го разпльоска публично... Светът на Бареков!
     *
Поканата да се ходи на ресторант по-често завършва със секс, отколкото поканата за правене на секс.
     *
Спуснато е нареждане от горе.
За да се преборят с корупцията по високите етажи, офисите на шефовете ще бъдат преместени в партера.
     *
- Господине, купете си часовник! Това е абсолютно копие на швейцарските часовници!
- Взимам го. Ето ви точно копие на нашите пари.
     *
Старица седи в люлеещ се стол, когато изведнъж се появила една вълшебница и казала:
- Имаш право на три желания.
- Ами, искам да съм много богата!
Пуф! Столът станал златен!
- Искам да съм млада и красива!
Пуф! Възрастната жена се превърнала в прелестна девойка!
В този момент наблизо минал любимият котарак на старицата.
- Искам този котарак да си превърне в очарователен мъж!
Пуф! Котаракът се превърнал в атлетичен красавец и проговорил с човешки глас:
- Сигурно много съжаляваш, че ме кастрира навремето!
     *
Съвет на деня: Приемайте критиката от хората около вас с високо вдигнат среден пръст!