петък, 10 май 2013 г.

Актуално

Станишев се отказа от имунитета си, а Цветанов още не!

Лидерът на БСП Сергей Станишев се отказа от имунитета си на кандидат за депутат, за да може прокуратурата да разследва обвиненията на бившия вътрешен министър Цветан Цветанов, че чрез сделка за новите лични документи си е купил поста председател на ПЕС.
"Аз свалям моя имунитет като кандидат за народен представител доброволно. Искам прокуратурата да ми направи проверка час по-скоро, искам нещата да бъдат ясни, защото г-н Цветанов ме набедява, както набеди лекарите от Горна Оряховица. Искам Цветанов да свали имунитета си днес, сега, за да може прокуратурата да си свърши работата", ", каза пред ТВ7 лидерът на БСП Сергей Станишев.
"Борисов и Цветанов са едно цяло. Г-н Цветанов изобщо не разбира какво направи вчера, той обяви, че аз съм си купил председателството на партията на европейските социалисти. Той разбира ли, че си затваря всички врати за Европа", подчерта Сергей Станишев.