неделя, 5 май 2013 г.

Болшой театър

Бойко Воскресе при Кеворкян!

Какво ще прави Цветанов без мен. Той е силен, когато и аз съм силен. И той го знае и го
съзнава. Той винаги ми е бил помощник, и дано Господ не ми позволи да се разочаровам от него.
Това коментира експремиерът Бойко Борисов в безпрецедентно едночасово интервю в предаването „Всяка неделя“ на Нова телевизия.
Борисов коментира темата с подслушванията и има ли доверие в бившия вътрешен министър Цветан Цветанов. Експремиерът заяви, че ако се докаже, че Цветанов е разпореждал устно подслушвания, ще бъде изключен от партията. В момента обаче, нямало доказателства и се разчитало на лъжесвидетелстване.
За доверието и флашките
„Аз съм го гледал в очичките и съм му казал, че ако това е вярно, си заминава. Ако това, което той ми е казал, не е истина, веднага ще се разделя. Той сам ще си тръгне. Но нека го докажат“, каза Борисов. И допълни: “Той с цялата си душа ми е обяснявал, как да не му вярвам.”
Борисов каза, че е говорил с Цветанов и му е обяснил, че подслушванията са тежък прецедент. „Това не трябва да се допуска, тази борса не трябва да се отваря, всеки човек става уязвим по този начин“, каза той. Лидерът на ГЕРБ е категоричен, че Цветанов никога не се е консултирал с него за това кого да подслушва. „Какво да послушвам Станишев? Какво ще каже, какво повече ще науча? Не ми е интересно“, каза Борисов.
Борисов има доверие и в главния секретар на МВР Калин Георгиев и за него е категоричен, че не е разпореждал устно подслушвания. “Шефе, как да го направя, то не може да стане” – така Калин Георгиев обяснил ситуацията с подслушванията. Борисов обаче призна, че Цветанов е мнителен. “Той подозира всички. Във времето много, пъти излиза прав”, обясни той.

Фейсбук се смее: Ченге в ченге се отразява

Интервюто на Кеворк Кеворкян с Бойко Борисов предизвика лавина от злъчни коментари в
социалната мрежа Фейсбук. Анонсът "Бойко проговаря" при положение, че не е млъквал цяла петилетка роди бисери от статуси в интернет.
"Кеворк - сервилен и театрално провокативен в интервюто с Борисов. Фамилиарничи като първолак с квартален дангалак, за да се големее в очите на публиката. Бойко развява мръсното бельо на блюдолизци, които му забили нож в гърба. Да видим ще опровергаят ли. Борисов е дискредитиран напълно, с или без интервюто. Само Станишев може да загуби избори от такъв опонент. И само в безценностно общество като българското", написа на стената си журналистът Иво Христов.
"Започнах да го гледам, но не можах да издържа. Да слушам същите глупости, които вече ми дотегнаха за 4 години. Един простоват човек, който отново се изкарва жертва. Медиите, които му осигуряваха комфорт, продължават да го правят и в предизборна обстановка. Видите ли той едвам се навил да дойде в студиото и затова трябва да го оставим да си говори глупостите без да го прекъснем или провокираме с някой неудобен въпрос или констатация. Е няма такава свинщина", коментира потребител.
"По Нова върви някакво обидно подобие на телевизионно интервю. Единият се преструва на политик, другия се преструва на журналист", коментира журналистът Асен Григоров.
"Доносникът затова е безценен, защото той може да бъде активиран в най-нужния момент. Може да е суперталантлив Кеворк Кеворкян, но е с манталитет на доносник и беше активиран точно когато трябваше, точно така, както трябваше", коментира експрезидентският съветник Николай Слатински.
"Ченге в ченге се отразява...", ако мога да перифразирам група "Сигнал". Бойко се кръсти при Кеворк. Навръх Великден. Малко като духовна перверзия ми стои. И пак за свободата на медиите. Чакам да стигнем до магистралите. А Кеворк потъва в калта на поредното журналистическо дъно, което копае, коментира култовото интервю потребител на социалната мрежа.
"Леле, Подуяне е празно като главата на Бойко Борисов в телевизионно студио. Човек върви из квартала и все едно върви из държава, където ГЕРБ са управлявали два мандата - кръчмите са затворени, пазара пустее, в парковете само пиянки, от тонколоните на някакъв магазин звучи нещото, наречено Криско...:))) Ясно е, че празнично Подуяне е емигрирало из страната, ама можеха да ме подготвят какви гледки ще заваря. Човек даже няма с кого да наплюе кабинета...:))) С други думи - слава на Небето за ФБ - без него съвсем щях да лудна", смее се с глас кандидат-депутатът от БСП и журналист Александър Симов.