четвъртък, 16 май 2013 г.

Актуално

ГЕРБ доволни от резултатите, ще искат касиране на изборите, междувременно ще правят и правителство!

За първи път в новата история управляваща партия спечели изборите. 97 е повече от 84, даже и на обратно да ги гледам. Това обяви лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов на първата си пресконференция след парламентарните избори на 12 май. Ние ще поискаме касиране на изборите заради нарушенията, съобщи Борисов. За целта ще бъде подадена молба в Конституционния съд. Според него по-добре е да се организират нови избори. Аз нито съм разговарял, нито съм
пращал да се говори, нито съм се чувал с който и да е политически лидер, каза Борисов. "Цветанов ще подаде молба за сваляне на имунитета в мига, в който ще се закълнем. В кабинета той не иска иска да фигурира. Там трябват хора, които могат веднага да започнат да работят, а не да влязат в обяснителен режим дали са виновни или не", обяви Бойко Борисов. Според него, за да се прави програмен кабинет при това съотношение на силите, трябва всичко да започне с една обща среща между партиите в парламента, да се видят кой на какво държи и тогава да се търси формула.

Борисов бе категоричен, че ГЕРБ ще направи кабинет на малцинството заради своите избиратели, за да знаят, че са изпълнили дълга си пред тях.

На въпрос за това дали има отношение към намерените в печатницата “Мултипринт” огромно количество бюлетини, Борисов бе категоричен, че нито партията, нито Цветанов имат нещо общо с тях.

“Ако има нови избори ще забраня всеки, който е свързан с ГЕРБ да участва в каквито и да е поръчки”, допълни Борисов.

"Трябва да се избегне конфликтът на интереси, какъвто стана с отпечатването на бюлетините. Не знаех за това. Да, да, да. Трябва да се избегне конфликтът на интереси. Бюлетините се печатат при едни, а протоколите при БСП. Бюлетините са печатани при някакъв, когото не познавам. За отпечатването трябва да отговаря служебното правителство. То е ангажирано”, обясни Борисов.

Бившият премиер се засегна от неудобните въпроси на част от журналистите и поиска преждевременно да прекрати пресконференцията. Репортерите обаче продължиха да му задават въпроси и не го пуснаха да си тръгне.
"Аз не искам да отговарям чрез вас на политическите лидери", провикна се Борисов.
"От всички премиери аз съм най-големият експерт. Бил съм два пъти кмет на София, преди това главен секретар на МВР, а след това и премиер", похвали се Борисов.