събота, 1 юни 2013 г.

Смех

Съпруга пита мъжа си:
- Хареса ли ти вечерята?
- Пак ли си търсиш причина за скандал?
    *
- Компанията "Мерцедес" явно яко са закъсали с продажбите.
- Защо?
- Пуснали са реклами и на български. . .
    *
Интервю с пастир от Родопите, който навършва 120 години:
- Каква е рецептата за дълголетие?
- Аз работя на чист въздух. Това е много полезно. Другото е, че вече 100 години аз казвам на говедата какво да правят, а не те на мен.
    *
Внук пита дядо си, който е охрана в един завод:
- Дядо, а не е ли страшно нощем да дежуриш сам?
- Да, внучето ми, докато не заспиш е страшно!
    *
Търся заплатодател! Моля, работодатели да не ме безпокоят!
    *
Обява:
Децата са цветята в нашето сиво ежедневие.
Аз продавам семена...
    *
Наскоро в Берлинският зоопарк установили, че заради хаоса на митница, вместо купения самец орангутан, преди десет години са им изпратили студент, пристигнал в Германия по обмен. Полицията си блъска главата, кой тогава е учил в Берлинския унивесрситет?