петък, 14 юни 2013 г.

Смех

Две блондинки си говорят на летището:
- Марче, тия самолети как ги отвличат? Виж ги какви са големи!
- О, ти си много глупава! Не знаеш ли, че като излетят, стават малки.
    *
ЕЗИКЪТ НА ЖЕНАТА:

Да = Не.

Не = Да.

Може би = Не.

Ние трябва = Аз искам.

Съжалявам = Ще съжаляваш.

Трябва да поговорим = Искам да се оплача.

Разбира се, давай = Не искам да го правиш.

Прави каквото искаш = Ще си платиш за това по-късно.

Не съм разстроена = Разбира се, че съм разстроена, идиот
такъв!

Слушаш ли ме? = Вече е твърде късно, мъртав си.
ЕЗИКЪТ НА МЪЖЕТЕ:

Гладен съм = Гладен съм.

Спи ми се = Спи ми се.

Уморен съм = Уморен съм.

Хубава рокля = Хубава цепка!

Обичам те = Хайде да правим секс.
     *
- Днес по новините обещаха, че почивните дни ще бъде 40 градуса.
- Не може да бъде!!
- Може: 20 градуса в събота и 20 градуса в неделя.
     *
- Толкова си хубава,защо не се омъжиш?
- Искам да се омъжа по любов,но тъкмо се влюбя в някой,
и се оказва,че няма пари.
     *
Половината парламент се състои от пе*ерасти ( в лошоя смисъл на думата), а другата половина - в добрия смисъл на думата.
     *
Ако са ви дошли много гости, които трябва да пренощуват у вас и нямате достатъчно място, вземете повече ракия и те сами ще си намерят място.
     *
- Обещах на жената 1000 лева ако спре да пуши. Сега й обещавам двойно повече, ако спре да говори за това, как е спряла да пуши.