неделя, 16 юни 2013 г.

Смех

След  назначението на Д.Пеевски за шеф на ДАНС се очаква Агенцията за закрила на детето да
поеме бившият депутат Владо Кузов.
    *
- Ето, пийни ракия.
- Глът!
- По-добре ли си?
- По-добре!
...
Не си ти, когато си трезвен!
    *
Детенце тича при майка си цялото в сълзи.
- Какво е станало?
- Тате се удари с чука по пръста.
- А защо ти плачеш?
- Защото се засмях...
    *
- Не разбрахте ли досега, че алхолът е ваш враг?
- Но докторе, нали в Библията пише: " Обичай враговете си!"
   *
"Вашта крава колко мляко дава?-20литра.10 заделяме за нас,другите 15 продаваме."
   *
Лъчо се качва на такси, шофьорът почва да приказва:"Харесвам си работата, аз съм си шеф, никой не ми казва, какво да правя". Лъчо:"Завийте тук вдясно!"
   *
- Кажи, сине, пушиш ли трева?
- Тате...аз съм дъщеря ти.