понеделник, 24 юни 2013 г.

Смех

Хората са свикнали да отговорят на доброто с добро, само че всички чакат, кой ще почне
първи.
   *
Ако преди една година бяхте закупили акции на Fannie Mae за $1000, днес щяхте да имате $35.81.
Ако преди една година бяхте закупили акции на AIG за $1000, днес щяхте да имате $35.06.
Ако преди една година бяхте закупили акции на Lehman Brothers за $1000, днес щяхте да имате $0.68.
Но ако преди година бяхте закупили българска бира в каси на стойност $1000, и ако бяхте изпили всичката бира, сега щяхте да имате амбалаж на обща стойност $279.67.
Извод: инвестирайте в бира!
   *
Ромската Червена шапчица попитала баба си:
- Бабо, защо ти е толкова гладка кожата?
- Защото съм само на 26...
   *
Съвременни принципи на Даоизма:
Китайският мъж задължително трябва да направи три неща в живота си - Nokia, Sony и iPhone.
   *
В сладкарницата влиза мъж.
- Бих искал торта за рождения ден на жена ми.
- Както обикновено с тридесет свещички?
- Мисля, че след десет години може да се добави още една свещичка...
    *
Питат един учител:
- Кажете три причини, заради които обичате работата си?
- Юни, юли, август...
    *
- Защо обичаш да гледаш мачове?
- Де да знам, навик сигурно...
- А аз знам. Вкъщи жена ми ми крещи, в работата шефа ми крещи, а на мача аз крещя на всички!