вторник, 25 юни 2013 г.

Смех

- Защо магистрала "Тракия" е кръстена така?

 - Защото строежът е започнал още по времето на траките.
    *
Отчитайки изхвърленото количество нефт в световния океан, рибите скоро ще почнат да еволюират в посока да им се появят двигатели с вътрешно горене.
    *
Статистиката показва, че на всеки мъж над 85 години се падат 7 жени. За съжаление, вече е доста късно!
    *
Габровец към сина си:
- Сине, отиди до съседите, и помоли за чук.
Синът се връща след малко и казва:
- Не дадоха!
- Скръндзи! Добре, дай нашия...
    *
Готварска книга.
Циганска национална кухня.
Първа страница.
- Първо откраднете един тиган...
    *
Седят три кучета пред кабинета на ветеринаря - немска овчарка, сaнбернар и дог.
Питат овчарката:
- Какво правиш тук?
- Ами бях придружител на слепец, но стопанинът ми беше голям гад - биеше ме, държеше ме гладен и един ден го прекарах през едно кръстовище на червено и един камион го премаза, та сега ме водят да ме убиват с инжекция.
- А ти бе, санбернар?
- Бях куче спасител и една вечер изпих всичкия коняк от буренцето на врата ми, през това време паднала лавина. Умрели 5 човека и сега ме водят за убиване.
Попитали и дога за какво са го довели.
- Бях домашно куче и стопанка ми беше една хубава блондинка. Един път беше в банята и се къпеше при отворена врата. Аз седях отпред и я гледах, изведнъж тя си изпусна сапуна, наведе се да го вземе и тогава не издържах, скокнах и я … отзад
- И сега и тебе ли те чака инжекцията?
- Амии, доведе ме да ми изпилят ноктите
     *
- Защо мъжете искат да се женят за девствени жени?
- За да не може да ги критикуват.