сряда, 5 юни 2013 г.

Смех

 Отидох при една мацка в бара и й казвам:
- Нося 47-ми номер обувки...
Тя ме погледна небрежно и се изсмя:
- Нека да позная, мислиш си, че съм чула онази легенда за мъжете с големи крака ли?
- Не, просто казвам, че няма смисъл да бягаш.
      *
Страшно нещо е разстройството при склероза...Тичаш и не знаеш накъде!
      *
И аз съм пил вино от 20 лева. Само, че беше 6 литра...
      *
Мъжът чистеше пушката, жената се гримираше. И двамата се готвеха за лов...
      *
- Жена, като ми се припие бира, да ме събудиш!
- Откъде да знам кога ще ти се припие бира?!
- ..абе, няма проблем, ти само ме събуди!
      *
Жените са като лекарствата- има отровни, но полезни, а има и сладки, но вредни. А на външен вид не можеш да ги разпознаеш...
      *
Питат министъра на социалните грижи:
- Защо в потребителската кощница влизат толкова малко продукти?
- Вие мислите, че самата кошница нищо ли не струва?