сряда, 10 юли 2013 г.

Смех

Ако сте чули позитивна, оптимистична, добра новина, със сигурност не сте я чули до края!
     *
Ако искате да правите любов на музика, пуснете си концертен албум. Така ще чувате аплодисменти на всеки три, четири минути.
     *
Всеки ден, излизайки от вкъщи, Пепи срещал комшийката, която била омъжена, но пък за сметка на това страшно красива. И всеки ден когато я срещал край блока, винаги й казвал:
- Леле, какво парче си, направо като те видя и полудявам.
Един ден тя се спряла и казала:
- Какво постоянно се захласваш и нищо друго не предприемаш? Донеси ми 1000 лева и работата ти е уредена!
- Сериозно ?! - не могъл да повярва на ушите си Пепи.
На другия ден по обяд отишъл и позвънил на вратата на комшийката.
Kогато тя отворила, той й дал 1000 лв., както му била поръчала. С една дума дал всичко от себе си и тя отвърнала със същото.
Вечерта, когато мъжът и се върнал от работа я попитал:
- Маро, Пепи да е идвал днес тука?
- Лелеее - помислила си жената, някой ме е натопил!
- Да, идва. Защо?
- Да ти е давал някакви пари?
- Да, даде ми 1000 лв.
- Много е точен тоя Пепи бе, ейййй, евала му правя. Вчера дойде при мене и вика:
- Брато, дай ми 1000 лв. на заем, утре до обяд ще ти ги върна!
     *
Пич, аз гледам "От местопрестъплението" "Ангелите на Чарли" и Касъл... Мога да направя смъртта ти да изглежда като нещастен случай.
    *
Син пита баща си:
- Татко, вярно ли е, че на изток младоженецът разбира коя е булката му чак след сватбата?
- Това е във всяка страна, синко.
    *
Жена с любовника си в леглото...Звъни се на вратата:
Тя:
- Леле..мъжа ми...
Любовника:
- Най-после...
   *
Какво може да е по-лошо от слон в стъкларски магазин?
Таралеж във фабрика за презервативи.