четвъртък, 11 юли 2013 г.

Смех

Най-кратката и прекрасна приказка:
Живял някога един принц, който веднъж попитал прекрасна принцеса: "Ще се омъжиш ли за мен?"
И тя отговорила: "Не!!"
И принцът живял дълго и щастливо, ходел на лов и за риба, всеки ден се виждал с приятели, пиeл много бира, напивал се зверски, гледал футбол с приятели, и разхвърлял чорапи из двореца, и не свалял седалката в тоалетната....
Край
    *
 - Гледам, че идваш пеша на работа - от бензина ли пестиш?
- Не, от фитнеса.
    *
 В една болница раждат рускиня, полякиня и германка. Мъчат се, бавят сее... Па по едно време като се напънали - и трите родили едновременно! И оттам се почва една суматоха, хаос, безредица в болницата.. и какво станало, как станало - объркали се бебетата и не се знае кое какво е.
Докторът обаче, решил да използва мъдростта си и житейския си опит и викнал "Zig!"
Германчето "Hail!"
Русначето застава готово за бой,
а полячето...се насира.
    *
Баба отива на лекар цялата в синини:
- Ето така живея аз, докторе, всеки път, когато мъжът ми се прибере пиян, ме смазва от бой.
- Всичко е поправимо, не се притеснявайте. Сега ще ви предпиша чай от лайка. Всеки път, когато мъжът ви се прибере пиян, започвате да правите гаргара с чая. Елате пак след две седмици.
Връща се бабата след две седмици и казва:
- Докторе, вие сте магьосник. Не само че не ме е ударил, ами и с една лоша дума не ме е нагрубил!
- Е, виждате ли колко е важно да не се бучи, когато мъжът ви се прибира пиян.
   *
Нова поправка в за закона за движение по пътищата:
- шофиране без книжка - глоба 100 лева.
- шофиране без пари - глоба 200 лева.
   *
Двигателят не пада по-далеч от самолета.
Арабска поговорка
   *
- Откъде знаеш толкова добре арменски?
- В училище учителя по английски беше арменец.