неделя, 28 юли 2013 г.

Смех

"А народът е гол!" - възкликнал царя...

    *
Формиране на цената на бензина
1. Когато растат цените на нефта, то е съвсем ясно, че щом бензина се прави от нефт, то и цената на бензина трябва да се увеличава.
2. Когато цените на нефта падат, то на петролните фирми се налага да повишат цените на бензина, за да компенсират доходите от цената на нефта.
3. Когато цените на нефта са стабилни, то цените на бензина растат заради инфлацията.
   *
Пасианс за истински мъже
1.Съберете всички чорапи в къщи, изпирате и изсушавате!
2.Събирате ги с чистите чорапи!
3.Разбъркате!
4.Сложете всички чорапи на пода!
...5.Изхвърлете всички скъсани!
6.Изхвърлете тези, които си нямат чифт!
7.Ако останат чорапи, значи не ви излиза пасианса!
8.Не се отчайвате!Повторете пасианса!
   *
- Разболяла съм се...Ще се грижиш ли за мен?
- Точно, както ти за мен, когато аз боледувах.
- ...Защо си толкова жесток?!
   *
Младеж лежи в леглото с мацка. Изведнъж се звъни на вратата. Тя казва:
- Ой, мъжът ми се връща от риба!
- Кво? Ти нямаш мъж - казва младежът.
- Репетирам!
   *
Една мъдрост, надживяла вековете:
Колкото по-близо е една държава до разпада си, толкова по-многобройни са законите й.
   *
Енциклопедия от 2085 година:
Георги Първанов - български политик, живял по време на Азис.