събота, 6 юли 2013 г.

Смех

Лети самолет. Пилотът се обръща към пътниците по микрофона:
- Уважаеми пасажери! Вашият командир ви поздравява. В момента летим на височина 10 000 метра със скорост 900 км/ч. Температурата зад борда е... Ах, мамка му!
В салона се възцарява гробна тишина. След пет минути отново по микрофона:
- Моля за извинение, уважаеми пътници, но стюардесата разля кафе по панталона ми. Да можеше само да видите какво петно ми остави отпред на панталона...
Глас от салона:
- Ти да можеше да видиш какво петно имам аз отзад на панталона!
    *
Друго си е вратна пържола от жираф...
    *
Среднощен чат.
Той: А ти как си облечена в момента?
Тя: С розови гащички.
Той: По- точно? Опиши ми!
Тя: 90% памук, 10% синтетика...
   *
Американска радост - сега една американска ракета сваля един китайски изтребител.
Китайска радост - сега китайският изтребител струва двойно по-евтино от американската ракета.
   *
До сватбата годеникът нарича годеницата си мишле, птиченце, писанче и т.н. С всяка година съвместен живот животните стават все по-големи.
   *
- Знаеш ли, че средната заплата в България вече е 750 лева?
- Средна? Какво ще рече това?
- Моят шеф яде месо, аз картофи или средно ние ядем мусака!
   *
Скандал в семейство на костенурки. Накрая женската костенурка се провикнала:
- Ти съсипа триста от най-хубавите ми години!