неделя, 14 юли 2013 г.

Актуално

Маричков убеждава Игор Шабов да слезе от комина на ТЕЦ „Земляне”

Фронтментът на „Щурците” Кирил Маричков се опитал да успокои и да убеди протестиращия
Игор Шабов да не се самоубива и да слезе от комина на ТЕЦ „Земляне”, съобщи Канал 3. Както стана по-ясно днес, финалистът от телевизионния риалити формат „Гласът на България” Игор Шабов се качи на най-високия комин на ТЕЦ-а в столицата в знак на протест с искане за оставката на правителството.
Шабов всъщност нямал намерение да скача, обяснил Маричков. Идеята му е да стои там, докато кабинетът „Орешарски” не подаде оставка.
Тези комини имат стълби, като съоръженията са много високи. На мястото има екипи на полицията и психолози от института по психология. Информация за случая е получена към 13.00 ч. днес.

Психолозите на МВР ще преговарят с Шабов и ще се опитат да го убедят да слезе.
Топлоелектрическите централи са от обектите, които са на засилена охрана, като част от сигурността на страната. Не е ясно как певецът е бил допуснат да се качи там.
”Аз съм тук на мястото с всички. Игор ми се обади сутринта и ми каза къде се намира. Каза ми, че се е качил на комина на ТЕЦ “Земляне”. Това направо ме шокира. Той ми заяви, че няма да слезе от там, докато премиерът Орешарски не подаде оставка. Аз му казах, че го подкрепям в искането му на оставката на премиера Орешарски, но не го подкрепям в това, че си рискува живота. Помолих го да слиза. Хванах такси и дойдох на мястото. Сега си давам сметка каква височина е това нещо. Тук вече има екипи алпинисти, има полиция, психолози. Вярвам, че го убедихме да слиза. Той е още на комина. Аз седя тук, за да му помагам. Когато слезе, мисли да направи изявление и да се чуят неговите искания”, обясни Кирил Маричков.


В паника от неочаквания инцидент, при който протестиращият Игор Шабов се покачи на един от комините на ТЕЦ "Земляне" са изпаднали служителите от охраната, очевидно притеснени, че ще ги държат отговорни. Около 14 часа всички подстъпи към ТЕЦ-а бяха залостени с ръждясали вегири, а самите служители се бяха изпокрили. Единствено жена със стикер от охранителна фирма каза: "Не коментираме!" и се заключи в будката.