четвъртък, 1 август 2013 г.

Смех

Студентка не може да отговори на изпита.
Преподавателя:
- Имате ли една свободна нощ?
Студентката:
- Разбира се!
- Тогава отидете и учете!
Студентката става и си мърмори:
- Е, как да изкарам, като е пълно с педали??!
    *
Отива тъжен евреин при равина и му казва:
- Рави! Толкова съм беден, толкова съм беден! ! Дори мляко нямам...
Равинът:
- Достатъчно, синко, не говори повече! Върви си в къщи, ще има мляко.
След два дни същият евреин тича при равина и крещи:
- Рави! Появиха ми се женски гърди и мляко даже имат, но аз не те помолих за това!
Равинът:
- Какво да се прави, синко! Такъв народ сме - по-скоро ще сътворим чудо, отколкото да дадем пари!
    *
Според изследване на американски психолози имало две причини, поради които мъжа прекарва вечерта в бара:
1) има жена
2) няма жена
    *
Интервю за работа:
- Добър ден, за обявата за бригадир съм дошъл.
- Имате ли опит.
- Да.
- Някакви въпроси?
- За заплатата, колко ще е?
- 800 лева.
- Но в обявата пишеше 1200.
- Довиждане. Нямате опит според нас.
   *
Мъдрите философи съветват да се приема света, такъв какъв е. Но да се приеме веднага целия свят е невъзможно, налага се да се започне с неговите съставки. Аз, например, започнах с ракията. Приемам я, такава каквато е...
   *
Събрала се е тълпа пред една сграда. На един балкон един човек се е приготвил да скача. Един от тълпата мърмори:
- Ако не скочи до няколко минути ще закъсня за работа...
   *
- Защо в арабските страни са на сух режим?
- Инстинкт за самосъхранение : представи се да се напиеш и да се прибереш пиян..и да те посрещнат десет жени с точилки!