неделя, 11 август 2013 г.

Смех

- Съществува ли любов от първи поглед?
- На пръв поглед - да.
   *
- Ти мен уважаваш ли ме?
- Вече ме пита!
- И какво отговори?
- Не помня...
  *
Шотландец се прибира към къщи с бутилка уиски под палтото. Подхлъзва се, пада и усеща че нещо му подмокря. Веднага си казва:
- Господи, дано да е кръв!
   *
Жена се връща със синчето си от море. Разправя на мъжа си:
- Там се запознах с много хора, единият беше герой от войната...
Синчето я прекъсва:
- Герой, герой, пък се страхува да спи сам...
  *
Жена към мъжа си:
- Странен е този бояджия! При мен боядиса кухнята за един ден, а при съседката вече е три дни и не е готов...
- Ти си странна?!- казва мъжа й. - Ти си на петдесет, а съседката е на двадесет!
  *
Турист в едно село пита:
- А някакви атракции имате ли?
- Имаше, но се омъжи наскоро.
  *
Записах любовницата в контактите на телефона си под името "Low Battery". Сега, когато тя ми звънне и ако по някаква причина не съм до телефона си, жената просто го включва да се зарежда.