сряда, 14 август 2013 г.

Смех

Компанията Мерцедес обяви, че през 2015 година ще пусне в продажба автомобили с
изкуствен интелект. Само че, в България тези автомобили няма да се продават. Ръководството на компанията се опасява, че те масово ще избягат обратно в Германия.
     *
Първи училищен ден в едно средно училище в САЩ. Учителката представя нов ученик - Такиро Сузуки от Япония.
Часът почва и тя казва:
- Сега ще видим дали познавате историята. Кой е казал "свобода или смърт"?
Никой не знае, но Сузуки вдига ръка:
- Патрик Хенри, Филаделфия, 1775 г.
- Много добре, Сузуки. А кой е казал "Държавата е народът и като такъв никога не може да умре"?
Сузуки става:
- Ейбрахам Линкълн, Вашингтон, 1863 г.
Учителката поглежда другите деца и им казва:
- Засрамете се, деца! Сузуки е японец, а знае по-добре от вас американската история.
Тих глас от последните чинове:
- Да им го на*укам на японците!
- Кой каза това? - изкрещява учителката.
Сузуки вдига ръка:
- Генерал Макартър, Пърл Харбър, 1941 г. и Ли Якока на събранието на акционерите в Крайслер, Детройт, 1982 г.
Учениците стоят в пълна тишина, когато пак някой се обажда:
- Да го д*хаш!
Учителката, извън кожата си:
- Стига вече! Кой беше това?
Сузуки:
- Бил Клинтън на Моника Люински, Белия дом, 1997 г.
   *
- Дъще, кога ще спреш цигарите?
- Тате, като забременея ще ги спра...
- Пуши си...
   *
Преглед при доктора.
- На колко сте години? пита докторът пациентка.
- Трябва да сметна - смутила се жената. - Когато се омъжих бях на двадесет, а мъжа ми на четиредесет. Значи съм двойно по-млада от него. Сега той е на седемдесет, значи аз съм на тридесет и пет.
   *
Жена се кара на мъжа си:
- Отново на сън изреждаше различни марки ракии!
- Какво да правя, вече и на сън ли не може да поседя в кръчмата?
  *
Съпружеско ложе - мъж(М) и жена(Ж):
Ж: - Скъпи, хайде да играем ролева игра?
М: - Давай.
Ж: - Ти си таксиметров шофьор, а аз съм млада, симпатична девойка, която е ползвала таксито, но не й стигат парите за да си плати превоза.
М: - Давай.
Ж: - Чичко шофьор, не ми стигат парите за да си платя за возенето, пусни ме, моля ти се!
М: - Заминавай...
   *
Разберете, вицовете - това не са евро помощи, те трябва да стигат и до обикновените хора!