неделя, 18 август 2013 г.

Смех

Туристи в планината гледат как един орел се спуска над пасящото наблизо стадо и отнася една
черна овца. Докато обсъждат случката, орелът се връща, носейки бяла овца и я оставя на мястото на черната. Шашнати, туристите питат овчаря какво става.
- А, нищо особено - отговаря той. - Играем на шах и орелът е с белите
    *
При една експедиция самолет се разбива в джунглата. Оцелява само един човек. Вървейки си из джунглата, среща лъв. Лъвът решил да изяде човека. Човекът започнал да се моли:
- Господи, дай на този лъв християнски чувства!
След малко лъвът се изправил, скръстил лапи и казал:
- Господи, благослови обяда ми!
    *
Маймуната седи на клона и си мисли:
-Ще сляза надолу, ще срещна хипопотама и ще му кажа: Здрасти, Хипо! Той ще отговори: Здрасти!Аз ще го питам: Как си? Той ще каже: Ами добре съм. А аз ще му кажа: „ Как ще си добре там долу в тинята.“ А, ако каже не съм добре, ще му кажа: „Ами не си добре там долу в тази тиня.“ И така  ще го прекарам.
Речено-сторено. Видяла маймуната хипопотама и му казала:
-О, здрасти, Хипо как си?
Хипопотамът го погледнал и рекъл:
- Ти що не си е**ш  майката!
   *
Да се караш с началника си е все едно да се бориш в прасе в кочина: по някое време забелязваш, че целия си в кал, докато прасето си прави кефа.
   *
Вежливостта стана такава рядкост, че някои я приемат за флирт.
   *
Зайо бил системно изнасилван от вълка. Не издържал и отишъл да се жалва на лъва - Царя на животните.
-Лъве, то т'ва мойто не е живот! Всеки ден ме дебне, че и ме издебва....не се издържа вече!
- Елате утре сутринта с вълка да ви кажа моето решение - казал лъвът
На сутринта се явили заека и вълка. Лъвът казал:
- Сега, Зайо е прав - то това не е живот. От друга страна, той вълкът си е вълк.....ще бъде така: вълкът ще има право да изнасилва заека по веднъж на седмица. През останалото време няма да го закача!
Помислил си заека: "То така поне веднъж...и после цяла седмица спокойствие..."
Понеделник. Излязъл Зайо от хралупата, а срещу него вълка (даже не го дебне). Хванал заека и го изнасилил. Помислил си Зайо :"Ехххх, сега цяла седмица спокойствие"
Добре, ама във вторник излязъл заека и вълка се метнал отгоре му
-Чакай бе! Нали веднъж на седмица?!
-Това ти е за другата седмица- казал вълкът и го изнасилил.
Заека си помислил: "Сега две седмици спокойствие"
Сряда - същата работа:
-Чакай....
-Това ти е за по-следващата седмица...
Минали няколко месеца. Лъвът тръгнал да си обиколи царството. Видял под едно дърво заека седнал, разлиства едни календари, драска седмици, записва в тефтер.....
-Какво правиш бе, Зайо?
- Абе, остави! Не стига, че всеки ден ме еб..т, ами и съм затънал в една бумащина....
   *
- Ама какво правите в леглото ми?
- Госпожо, вашият мъж, като разумен бизнесмен, е решил да аутсорсва най-трудоемките и енергоструващи процеси...