вторник, 20 август 2013 г.

Смех

Синът се кара с родителите си:
- Писна ми постоянно да бъда с вас, винаги навреме! Искам свобода, бира, момичета! Излизам и не се опитвайте да ме спрете!
Синът решително се закрачил към вратата, но баща му го хванал за ръка.
- Татко, казах да не се опитваш да ме спреш!
- Не те спирам, сине. И аз идвам с теб!
    *
Млад мъж влиза в книжарницата и казва:
- Нужна ми е поздравителна картичка. Искам да бъде красива, романтична...
- Може би тази? - показва продавачката картичка, на която пише: "На единствената жена, която обичам истински!"
- Чудесно! - казва мъжът. - Дайте ми тринайсет.
   *
- Кое е най-кофти за един мъж в Big Brother?
- Да си затворен в един апартамент с 6 жени за три месеца и да не можеш да излъжеш, че си спал с тях...
   *
Катаджия спира кола, шофирана от куче, и казва на човека на другата седалка: - Вие сте луд, как може да давате на кучето си да шофира? - Това куче да не е мое, аз съм на автостоп!
   *
- Как се казва най-мощното американско химическо оръжие?
- Макдоналдс.
   *
Глупостта е като смъртта: мъртвия не осъзнава, че е мъртъв, но другите страдат от това.
   *
В едно основно училище в София най-малките ученици от 1 клас имали час по Трудово Обучение. И класната им казала:
- Значи деца, днес ще ходим на строеж. Затова ви моля да си сложите каските, които ще ви бъдат дадени на входа. Защото познавам едно момченце, на чиято глава падна тухла и то почина, защото беше без каска. Обаче познавам и едно момиченце, на което му се случи същото, но то беше с каска и само се усмихна и продължи.
И от задните чинове се обажда зевзекът на класа:
-Ааа, знам я. От нашия вход е. Още ходи с каска и се хили